Jak zaktualizować Sklep Play?
Sklep Play w telefonach z Androidem aktualizuje się automatycznie. Niekiedy jednak mogą wystąpić problemy lub opóźnienia w aktualizacjach i wtedy warto samemu odświeżyć aplikację do najnowszej wersji. W dzisiejszym poradniku podpowiadamy, jak ręcznie zaktualizować Sklep Play w smartfonie.
Aktualizacja Sklepu Play w ustawieniach aplikacji
Aby zaktualizować Sklep Play do najnowszej wersji, otwórz program, a następnie kliknij w ikonę trzech kresek znajdującą się w lewym górnym rogu ekranu. Przejdź do zakładki “Ustawienia”, a potem odszukaj i kliknij pozycję “Wersja Sklepu Play”/ “Wersja kompilacji”*. Aplikacja odszuka aktualizację lub poinformuje, że wersja Sklepu Google Play jest aktualna.
Aktualizacja starszej wersji Sklepu Play
Może się zdarzyć, że wersja naszego Sklepu Play jest mocno przestarzała. Wtedy nie znajdziemy w ustawieniach aplikacji opcji aktualizacji programu. W tej sytuacji, należy pobrać ręcznie plik APK z sieci i zainstalować go. Aby to zrobić, wejdź na stronę APKMiroor, pobierz najnowszą wersję Sklepu Play i uruchom ją.
Jeśli pojawi się komunikat informujący o tym, że nie można instalować aplikacji z nieznanych źródeł, przejdź do Ustawień telefonu, otwórz zakładkę “Zabezpieczenia” / “Bezpieczeństwo i prywatność” i wybierz “Instalowanie aplikacji z nieznanych źródeł” / “Instalowanie nieznanych aplikacji”*. Z listy wybierz plik APK, a wtedy wyświetli się standardowy ekran instalacji programu.
Sklep Play to jeden z najważniejszych programów w telefonach z Androidem. Mamy nadzieję, że dzięki naszemu poradnikowi wersja Sklepu Play w Twoim telefonie będzie zawsze aktualna.
* nazwy zakładek mogą się nieznacznie różnić w zależności od marki i modelu smartfona.