ZWROT TOWARU



 

  • Na zwrot masz 30 dni kalendarzowych od otrzymania przesyłki.
  • Możesz dokonać zwrotu zamówienia, gdy towar jest w stanie niezmienionym, chyba że zmiana była konieczna w granicach zwykłego zarządu.
  • Produkty przygotowane i wyprodukowane na specjalne zamówienie nie podlegają zwrotowi.
  • Nie udostępniamy możliwości wymiany towaru - odpowiednią drogą jest zwrot zamówienia oraz złożenie nowego na prawidłowe produkty.

Sposób postępowania

1. Uzupełnij formularz dostarczony wraz z przesyłką lub pobierz go poniżej:

 Kliknij i pobierz formularz zwrotu towaru

2. Starannie zabezpieczony towar odeślij wraz z paragonem/fakturą i formularzem na adres siedziby sklepu. Towar musisz odesłać na własny koszt. Nie odbieramy przesyłek wysłanych do nas za pobraniem!

etuo.pl
ul. Jasielska 16
60-476 Poznań

3. Zwrot środków otrzymasz w ciągu 3-5 dni roboczych od momentu zweryfikowania przez nas przesyłki. W wyjątkowych sytuacjach termin ten może ulec wydłużeniu maksymalnie do 14 dni.


 

DARMOWY ZWROT DLA ZAMÓWIEŃ Z DOSTAWĄ KURIER INPOST



 

  • Przedmioty zamówione z dostawą przesyłką kurierską Inpost można zwrócić poprzez sieć Paczkomatów Inpost bez ponoszenia kosztów wysyłki.

Sposób postępowania

1. Poprawnie wypełnij formularz zwrotu dostarczony wraz z przesyłką lub pobierz go poniżej:

 Kliknij i pobierz formularz zwrotu towaru

2. Wejdź na stronę: https://szybkiezwroty.pl i znajdź na liście sklep etuo.pl

3. Wypełnij formularz i poczekaj na potwierdzenie. Otrzymasz je w ciągu kilku minut na podany adres e-mail.

4. Po weryfikacji otrzymasz kod do nadania przesyłki zwrotnej. Zostanie wysłany na e-mail lub SMS.

5. Starannie zabezpieczoną przesyłkę nadaj w dowolnym paczkomacie (listę paczkomatów znajdziesz tutaj) przy użyciu otrzymanego kodu. Na opakowaniu zwrotnym nie musisz wpisywać adresu - wystarczy, że markerem lub długopisem napiszesz otrzymany kod zwrotu. Jeśli wysyłasz przesyłkę zwrotną w tym samym opakowaniu, w którym do Ciebie dotarła, prosimy o usunięcie etykiety nadawczej.

6. Zwrot środków otrzymasz w ciągu 3-5 dni roboczych od momentu zweryfikowania przez nas przesyłki. W wyjątkowych sytuacjach termin ten może ulec wydłużeniu maksymalnie do 14 dni.


 

REKLAMACJA



 

  • Gdyby w trakcie użytkowania okazało się, że towar uległ uszkodzeniu, awarii lub jest wadliwy, podlega to reklamacji.
  • Wszystkie sprzedawane przez nas produkty objęte są gwarancją i masz pełne prawo, aby wadliwe towary wymienić na nowe lub otrzymać zwrot pieniędzy.
  • Zabrudzenia i uszkodzenia powstałe w skutek mechaniczny czy też upadek nie podlegają gwarancji.

Sposób postępowania

1. Poprawnie wypełnij formularz reklamacyjny otrzymany wraz z przesyłką lub pobierz go poniżej:

 Kliknij i pobierz formularz reklamacji

2. Dokładnie zabezpiecz oraz odeślij towar wraz z paragonem i formularzem zwrotu na adres siedziby sklepu. Nie odbieramy przesyłek wysłanych do nas za pobraniem!

etuo.pl
ul. Jasielska 16
60-476 Poznań

3. Maksymalnie w przeciągu 14 dni od otrzymania towaru otrzymasz odpowiedź - zazwyczaj w ciągu 2-5 dni roboczych.

W przypadku, gdy Klient sklepu będzie chciał wdać się w spór z naszą firmą w związku z obsługą reklamacji towaru ma możliwość skorzystania z pozasądowych metod rozstrzygania sporów. Wszelkie spory wynikające z umowy sprzedaży mogą być rozwiązywane w trybie mediacji przez mediatorów Centrum Mediacji Sądu Arbitrażowego przy Krajowej Izbie Gospodarczej w Warszawie, stosownie do regulaminu tego Sądu, obowiązującego w dniu skierowania wniosku o mediację.