Wymiana towaru lub odstąpienie od umowy
Przedmioty zakupione w naszym sklepie możesz wymienić lub skorzystać z prawa odstąpienia od umowy. Masz na to 30 dni kalendarzowych od otrzymania towaru. Nie musisz podawać powodu, ale możesz odstąpić od umowy gdy towar jest w stanie niezmienionym, chyba że zmiana była konieczna w granicach zwykłego zarządu. Produkty przygotowane i wyprodukowane na specjalne zamówienie nie podlegają wymianie i zwrotowi.
Sposób postępowania:
1. Pobierz formularz wymiany towaru / odstąpienia od umowy i poprawnie wypełnij.
Kliknij i pobierz formularz wymiany towaru / odstąpienia od umowy
2. Odeślij towar w stanie nienaruszonym wraz z paragonem i formularzem na adres siedziby sklepu. Towar musisz odesłać na własny koszt. Nie odbieramy przesyłek wysłanych do nas za pobraniem!
etuo.pl
ul. Jasielska 16
60-476 Poznań
3. Maksymalnie w przeciągu 14 dni od otrzymania towaru zwrócimy Twoje pieniądze lub wyślemy nowy produkt - zazwyczaj robimy to w ciągu 2-5 dni roboczych. W przypadku wymiany musisz pokryć koszty ponownej wysyłki. Dane do przelewu i informację o formach wysyłki znajdziesz tutaj: Dostawa i płatność
Darmowy zwrot dla zamówień z dostawą Kurier Inpost
Przedmioty zamówione z dostawą przesyłką kurierską Inpost można zwrócić poprzez sieć Paczkomatów Inpost bez ponoszenia kosztów wysyłki.
Sposób postępowania:
1. Pobierz formularz wymiany towaru / odstąpienia od umowy i poprawnie wypełnij.
Kliknij i pobierz formularz wymiany / odstąpienia od umowy
2. Wejdź na stronę: https://szybkiezwroty.pl i znajdź na liście sklep etuo.pl
3. Wypełnij formularz i poczekaj na potwierdzenie. Otrzymasz je w ciągu kilku minut na podany adres e-mail.
4. Po weryfikacji otrzymasz kod do nadania przesyłki zwrotnej. Zostanie wysłany na e-mail lub SMS.
5. Przesyłkę nadaj w dowolnym paczkomacie (listę paczkomatów znajdziesz tutaj) przy użyciu otrzymanego kodu. Na opakowaniu zwrotnym nie musisz wpisywać adresu - wystarczy, że markerem lub długopisem napiszesz otrzymany kod zwrotu. Jeśli wysyłasz przesyłkę zwrotną w tym samym opakowaniu, w którym do Ciebie dotarła, prosimy o usunięcie etykiety nadawczej.
6. Maksymalnie w przeciągu 14 dni od otrzymania towaru zwrócimy Twoje pieniądze lub wyślemy nowy produkt - zazwyczaj robimy to w ciągu 2-5 dni roboczych. W przypadku wymiany musisz pokryć koszty ponownej wysyłki. Dane do przelewu i informację o formach wysyłki znajdziesz tutaj: Dostawa i płatność
Reklamacja
Gdyby w trakcie użytkowania okazało się, że towar uległ uszkodzeniu, awarii itp. to podlega to reklamacji. Wszystkie sprzedawane przez nas produkty objęte są gwarancją i masz pełne prawo, aby wadliwe towary wymienić na nowe lub otrzymać zwrot pieniędzy. Proszę pamiętać, że zabrudzenia i uszkodzenia powstałe w skutek mechaniczny czy też upadek nie podlegają gwarancji.
Sposób postępowania:
1. Pobierz formularz reklamacji i poprawnie wypełnij.
Kliknij i pobierz formularz reklamacji
2. Odeślij towar wraz z paragonem i formularzem zwrotu na adres siedziby sklepu. Nie odbieramy przesyłek wysłanych do nas za pobraniem!
etuo.pl
ul. Jasielska 16
60-476 Poznań
3. Maksymalnie w przeciągu 14 dni od otrzymania towaru otrzymasz odpowiedź - zazwyczaj w ciągu 2-5 dni roboczych.
W przypadku, gdy Klient sklepu będzie chciał wdać się w spór z naszą firmą w związku z obsługą reklamacji towaru ma możliwość skorzystania z pozasądowych metod rozstrzygania sporów. Wszelkie spory wynikające z umowy sprzedaży mogą być rozwiązywane w trybie mediacji przez mediatorów Centrum Mediacji Sądu Arbitrażowego przy Krajowej Izbie Gospodarczej w Warszawie, stosownie do regulaminu tego Sądu, obowiązującego w dniu skierowania wniosku o mediację.